Lite photoshop kan.....

Eftersom jag vill ta fotandet så seriöst som möjligt så har jag testat med alla olika fototekniker för att hitta min rätta.. Men jag hitta aldrig den genom att göra som andra gör, jag hitta min fototeknik genom mig själv och det har så klart varit många misslyckade bilder... Men har fått till väldigt många bra bilder och dom bilder är jag väldigt stolt över att ha tagit.

Så idag ville jag göra något annat och träna seriöst i ps, men bilden jag tänkte redigera ville inte öppna sig i "Camera RAW" så kunde inte ändra det ljus jag ville, men då gjorde jag ett "threshold photography" av bilden istället och laddar nu upp den här så folk kan få se den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0